sobota, 4 marca 2017

Zasady , którymi kierują sie dzieci

Ah, jak ja tęsknie za czasami, gdy Kuba leżał w łóżeczku, był taki grzecznym pogodny, dopiero co uczył sie główkę podnosić, ale rzadko mam takie chwile, gdy cofnęłabym sie w czasie. Dzieci i ich regułki, zasady, plany i kombinacje, nie nadążysz a tym bardziej nie zrozumiesz czasem ich zwariowanego świata! Dociera to do mnie w momentach, gdy trzeba założyć inna kurtkę niż tą ulubioną, gdy trzeba wyjść z wanny albo siedzimy do późnego wieczora..
Jako matka doskonale zdajesz sobie sprawę z tego co mówię, a jeśli jesteś mamą niemowlaka to ten post może przygotować Cie na to co może Cie czekać w przyszłości, na szczęście bunt dwulatka mamy za sobą, a było ciężko, uwierzcie , nawet M. był czasem bezradny , gdzie Buniek słucha sie momentami go bardziej niż mnie.  Przygotowałam dla Was kilka punktów z życia codziennego, niektóre zdarzają sie dzień w dzień, serio! 


1. Nie założę jasnej kurtki, która jest ładna i nowa, wolę tą z zeszłego roku, ona jest ładniejsza i na mnie za mała, że ledwo sie w niej zapinam i muszę w niej być. Innej nawet nie dam sobie założyć , a co lepiej nawet powiem FUJ!

2. To, że chciałem iść sam na spacer do sklepu nie znaczy , że pół drogi nie będę chciał być na Twoich rękach lub ,, na barana '' , gdy Ty mamo niesiesz torby z zakupami. 

3. Skoro chce serek z lodówki to logiczne , ze nie po to aby go zjeść, tylko po to aby go rozmazać po dywanie, prawda? 

4. Jeśli mnie prosisz abym zachowywał się ciszej, lub nie krzyczał , to wiadomo , że chcę Ci jeszcze bardziej pokazać jak świetnie bawię sie krzycząc przy zabawie  jeszcze głośniej ? 

5. Skoro dostaje od Ciebie nowe książki to wiadomo , że nie sa do czytania a do porwania? 

6.  Gdy mnie prosisz abym nie biegał po mokrych kałużach , wydaje mi sie, że nie wiesz jaka to frajda i chciałbym Ci pokazać jak wygląda świetna zabawa skacząc po tych największych.

7. To, że położysz  mnie spać później nie oznacza, że wstanę o późniejszej godzinie niż zawsze. 

8. Gdy, prosisz mnie abym szedł obok Ciebie za rączkę, chciałbym Ci pokazać jaki jestem samodzielny i biegne kilometr przed Tobą, a wtedy Ty mnie gonisz i jest mega fun bo bawimy sie w berka!

Kojarzysz sytuacje? Też masz tak na codzień ? A może macie inne przeciekawe sytuacje , o których chcecie podzielić się w komentarzach? Dopisz się do listy! 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz