czwartek, 23 marca 2017

Potrzeba spełnienia

 Dzień w którym sie obudziłam i coś mnie tknęło, że to wciąż nie to czego pragnę, czuje sie nie nasycona, nie do końca spełniona, czegoś mi brakuje a tyle planów przede mną, może pora zrobić kolejny krok w stronę szczęścia i wstąpić na wyższy level? Kolejne zmiany i wyzwania ruszają pełną parą lada moment. 
Praca dom i tak wkoło, mało życia dla siebie, wiem , ciężka praca popłaca, jednak ja chce jeszcze więcej od życia. Mamy za sobą pierwszy dzień wiosny, co oznacza , że występy i inne imprezy ruszą pełną parą, więc w grafiku na weekendy czasu prawdopodobnie mi zbraknie, dlatego w tygodniu mogę czas poświęcić na to co chciałam robić zawsze - udzielać się społecznie i charytatywnie. Czuje potrzebę pomagać innym, spędzać z nimi czas, poświęcic chwilę swojej uwagi aby podnieść kogoś na duchu, spędzić czas z młodzieżą na przeróżnych warsztatach artystycznych , z dziećmi zaczynając na wycinankach, zdobieniem pisanek po Bajanie. Znacie fundację ,,Oni To My''?

,,Jesteśmy Fundacją działającą na rzecz budowy otwartego społeczeństwa. Nazywamy się ONI – TO MY.
ONI – to: osoby niepełnosprawne, seniorzy, bezdomni, bezrobotni, dzieci i młodzież, grupy zagrożone wykluczeniem społecznym oraz inne grupy wymagające wsparcia, między innymi osoby, pokrzywdzone przestępstwem, oraz osoby przebywające i opuszczające zakłady karne."

Z nimi zawsze miło spędzisz czas przy tym realizując siebie, pomagając innym oraz rozwijając swoje umiejętności. Chociaż zawsze tego czasu brakowało na spędzanie czasu z nimi, teraz własnie to mój kolejny level szczęścia. Tego czasu teraz mi nie zbraknie. Miałam przyjemność współpracować z tą Fundacją na przeróżnych warsztatach po których mam miłe wspomnienia. 
Jeśli jeszcze nie zapoznałeś się, nie wiesz co to ,,Oni to My'' wejdź na stronę i poznajcie sie bliżej ----> http://onitomy.org/     a w przyszłym poście będziecie mogli jeszcze bliżej sie zapoznać z uczestnikami warsztatów, wspaniałą założycielką i naszym ostatnim zajęciem na wspólnym spotkaniu, jednym z wielu. Pora na zmiany, jeszcze więcej pracy, realizacji a przede wszystkich więcej poświęcenia uwagi rodzinie, najbliższym i tym , którzy tej uwagi potrzebują. Dzięki muzyce i rozmowie też możesz odmienić kogoś spojrzenie na świat! 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz