czwartek, 17 listopada 2016

Pokochaj siebie!

 Kompleksy? Kilogramy ? Włosy za krótkie, za długie? Proste, kręcone ? Odstające uszy ? Garbaty nos ? Małe piersi ? Większy brzuch ? To nie jest problem, to Twoja uroda! Nikt nie jest idealny. Każdy ma niedoskonałości. Nie stwarzajmy z tego problemu. Obróćmy to w przeciwną sprawe, niech to będzie Twój znak rozpoznawczy. Dlaczego kobiety nie chcą rozmawiać o swoich kompleksach?  Co je hamuje przez wygląd? Opinia innych - dlaczego ma tak wielki wpływ na poczucie naszej wartości ? Zapraszam na nowy post!

Często widzimy w social media piękne modelki , o idealnych kształtach, świetnym makijażu i pięknych gładkich włosach. Czy jednak czy na codzień , gdy rano budzą się też tak wyglądają? Nie sądzę. Jak każda kobieta też miałam kompleksy, uwierzcie i to wielkie, do ideału mi także daleko, ale staram się nie myśleć o wadach mojego ciała. Staram się aby znikały , lub obracam sprawę i mówię ,, odstające uszy to mój znak rozpoznawczy, a wiesz , że Kubuś ma także takie po mnie?" Mówię o tym z dumą, że syn jest podobny do mamy!  

Moim zdaniem kobiety zbyt wielką uwagę przywiązują do innych kobiet. Ta ma nowe kosmetyki, ta ma nowe ubrania, ja nigdy tak nie będę wyglądała! Zadaj sobie pytanie dlaczego masz wyglądać tak jak inne? Przecież jesteś wyjątkowa. Masz w sobie coś czego inne nie mają. Jest wiele kobiet, które napewno czegoś Ci zazdroszczą. Może to zgrabny nosek lub ponętne usta. Stań przed lustrem bez makijażu w roztrzepanych włosach i powiedz sobie JESTEM PIĘKNA. Nie patrz na to co mówią inni, nie patrz na to jak wyglądają inne. Masz sie czuć piękna dla siebie, nie dla kogoś. Jeśli będziesz podobała sie sama sobie, zaakceptujesz swoje niedoskonałości, pokochasz siebie taką jaka jesteś uwierz - inni też Cie będą kochać!

Gdy idziesz ulicą ludzie muszą widzieć u Ciebie tą pewność siebie, odwagę, głowa do góry i w drogę! To jest kolejny krok do przodu, aby coś zmienić w swoim życiu. Tak jak pisałam w poprzednim poście rób to co kochasz, bądż szczęśliwa a do tego czuj się piękna i kochaj siebie. Gdy odnajdziesz swoje miejsce na ziemi , w Twoich oczach będzie ten wyjątkowy blask, którego wcześniej brakowało. To będzie Twój główny atut to , że będziesz spełnioną kobietą. Uwierz z oczu każdego człowieka można tak wiele wyczytać. Trzeba umieć tylko patrzeć i czytać. Kontakt wzrokowy jest taki ważny. 

Zregeneruj siły, zrób dzień SPA, nie ważne czy zrobisz taki wieczór w domu czy w salonie piękności. Nie wstydź się swojego ciała. Jeśli Twoja dusza będzie zaspokojona i oczyszczona, tak samo będziesz piękna , nawet z tymi niedoskonałościami , które w tej chwili Ci przeszkadzają. Pózniej nie będą miały dla Ciebie znaczenia. Będziesz miała ten błysk w oku, którego wiele kobiet Ci pozazdrości.




2 komentarze:

  1. Uuuu... Zdjęcia super aż zazdroszczę :) -ja mam mnóstwo kompleksów z powodu swojej wagi, ale nie odpuszczam w dbaniu o siebie ;) a wieczorne spacery w domu to mój ulubiony relaks :)

    (Zostawiam obserwacje i będę wpadać częściej)

    www.fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń