czwartek, 14 maja 2015

Wish lista : Dzień Dziecka&Roczek


Dzień Dziecka i roczek Kubusia (1.07) lada moment, pora zacząć przygotowania - zaproszenia, gadżety, zarezerwować termin na tort , wybrać motyw przewodni, menu i wiele innych. Jednak najpierw skupię się na wish  liście. Do reszty wrócę za jakiś czas w oddzielnym poście.







Wybrałam kilka fajnych gadżetów. Mimo, że ma milion różnych zabawek , z których połową sie nie bawi, postawiłam na rzeczy praktyczne i bardzo przydatne, które posłużą i myślę, że nie znudzi sie nimi szybko.

1.Półka SillyU - dzięki niej zwoniłoby sie miejsce na komodzie, pluszaki wylądowałyby w niej , lub kilka książeczek z bajkami.

2.Szczeniaczek Fisher Price na dobranoc - Szczeniaczek Uczniaczek to największa miłość Buńka! Na tej liście nie mogłoby go zabraknąc w troszke innej wersji.

3.Kostka edukacyjna - Kuba lubi takie gadżety, zajęłaby go na pół dnia , jak nie dłużej.. :) Kolorowe, funkcjonalne - przyjemne z pożytecznym! 

4.Elektroniczna niania - Tak odkładałam jej zakup, a tu pierwsze urodziny sie zbliżają, chcemy Kubusiowi stworzyć wkrótce jego mały kąt , będzie miał królestwo w swoim pokoju, a niania sie przyda, gdy zawoła w nocy mama! Myślałam nad kupnem AngelCare z kamerką, ale to troszkę wieksza inwestycja , myślę , że zakupię ją dopiero , gdy sie przeprowadzimy.

5.Edukacyjny stolik Smily Play - Bubcio uwielbia takie zabawki , jest wtedy w swoim raju, może sie nimi bawić , bawić i bawić. Mamy jeden 3w1 , jednak nie ma tylu funkcji co ten.

6.Namiot Tipi - Kupiłabym go już dawno, ale niestety nie ma tu miejsca na niego, tak to jest jak sie mieszka z rodzicami, jednak myślę , że gdyby poczekał z rok w pudełku na przeprowadzke nic by sie nie stało :D

7.Plecaczek - Kuba niedługo zacznie śmigać , a taki plecaczek dla niunia to fajna rzecz na jego kilka potrzebnych rzeczy takich jak książeczka, czy jakaś inna zabawka, prawda? 

8. Rowerek z pandą- Miałam go kupić na Wielkanoc , ale kochana Kubusia chrzestna sprzątnęła mi ten pomysł z pod nosa i zaproponowała, że sprezentuje go na roczek, więc kochana wiesz już jaki jest najfajnieszy :* :D

A jak u Was wyglądały pierwsze urodziny Waszych pociech? Robiliście większą imprezę , czy taką dla najbliższych ? :)



9 komentarzy:

  1. super pomysły ! tylko rowerek taki plasticzasty mi się wydaje trochu ale bardzo ładny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak jak wszystkie, ale sprawdza sie na dłuższy czas ten model :)

      Usuń
  2. My mamy ten stolik edukacyjny. W jednym z pierwszych postów na moim blogu jest opinia o nim. Dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już sobie zaplanowałam zakup konika na biegunach Janod na roczek Tadzia - kojarzy mi się z moim dzieciństwem, no i jest po prostu cudowny! No, ale może mi się jeszcze odmieni, bo jeszcze dużo czasu mamy do pierwszych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już jestem po organizacji PIERWSZYCH urodzin. Kilka cennych rad zebrałam tutaj:

    http://www.smakimacierzynstwa.pl/jak-przygotowac-pierwsze-urodziny/

    Mam nadzieję, że się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała miejsce to tipi trafiłoby nawet do moich 'dorosłych' facetów :) Na razie musi im jednak wystarczyć rozkładany namiot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prezenty super! najbardziej podoba mi sie szczeniaczek uczniaczek, ale pozyteczna bedzie niania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Do pierwszych urodzin mojego szkraba jeszcze pół roku ale wiem, że zanim się obejrzę już będę organizowała taką to właśnie "imprezke". Na tą chwilę zauroczył mnie ten rowerek! Cudny:)
    Bardzo przydatny post, pozdrawiamy :))
    http://mamawairmaxach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń