środa, 10 grudnia 2014

no to przymroziło :)

No to dziś ładnie przymroziło :) Mamy godzine 14 a ja jestem już padnięta ! Generalne porządki potrafią wymęczyć człowieka szczególnie , gdy jeszcze trzeba zająć sie małym Buńkiem :)
Wczoraj sprzątanie od 21 do 1 w nocy ( późna porą zaczęłam czekałam aż mąż pójdzie do pracy a synuś zaśnie)  a dziś od rana i właśnie skończyłam mam chwile dla siebie :D
Moi mężczyżni śpią , jeden po pracy a drugi wybawił sie :) Babka ziemniaczana w piekarniku , ale zapach sie tak unosi , że jestem już strasznie głodna !
Jutro zakupy , nowa gazetka kauflandu wyszła :P oczywiście trzeba odwiedzić także Biedronke :D 
Dziś trzeba położyć sie wcześniej spać , żeby jutro mieć siły na nowy dzień. Matka też potrzebuje chwili dla siebie , chociaż te 10 minut :D 
Wczoraj smakowita kolacja z Mężem przy winie a dziś na kolacje nie mam pojęcia co zrobie, może jakaś sałatka , do tego łosoś ? Hm.. może wyjść coś apetycznego :) 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz