piątek, 12 grudnia 2014

:)

Dziś mamuśka ma więcej luzu ! Mężuś dziś na wolnym a mama ma troche czasu dla siebie :) Czas wziąć sie za siebie , tak sie przybierałam do tego , ale wkońcu kiedyś trzeba zacząć ćwiczenia! Koleżanka mi świetne poleciła , widać u niej super efekty , u mnie dodatkowo będzie ukochana zumba , kiedyś z siostra ćwiczyłam :) Dziś obiad na szybko frytki z łososiem, smacznie wyszło :D 
A my wkraczamy w etap ząbkowania ! Nie jest aż tak strasznie , w dzień możliwie gorzej w nocy.. Bidulek mój mały, ale każdy musi to przejść. Musi być dzielny ! Jeszcze nie całe 2 tygodnie i święta + chrzciny torcik zamówiony a przygotowania ruszają :) 
Jutro szkoła i egzamin z j.polskiego , myśle, że będzie ok :) Trzymajcie kciuki , a ja lece położyć sie na chwilę odpocząć póki Buniek zasnął !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz