środa, 25 marca 2015

Wiosna w naszym ogrodzie i kilka wspomnień


Piękna pogoda, słońce świeci, ptaki śpiewają a my spędziliśmy dzień w ogrodzie. Rano zakupy i spacer z kochaną koleżanką i jej prześliczną córcią (moja synowa), jednak mój mały przystojniak przespał całe spotkanie , randkowicz :) Poki? A cóż to takiego? Gdy sobie przypominam czasy wczesnoszkolne , pamiętam jak potrafiłam w taką piękną pogodę siedzieć przed komputerem i grać w przeróżne gry, jednak częściej zdarzało się to na lekcjach informatyki w szkole, zabijałam nudę :) Wy graliście kiedyś? :) Zapraszam na nowy post!
Przeróżne Gry dla dzieci możecie znaleźć na stronie Poki.pl Rodzice mówią , że gry w internecie to złooo, oczywiście nie mówię o wszystkich rodzicach. Moim zdaniem dla dziecka przydaje się chwila relaksu, odskocznia. Możemy znaleźć tam bardzo dużo różnych gier, np. ubieranki, terenówki, hello kitty itd. Dzięki grom na tej stronie doskonalimy refleks np. w grach typu restauracja , gdzie trzeba szybko wydać danie dla klienta, rozwijamy swoją wyobraźnie, wyrabiamy poczucie sukcesu np. zdobywając kolejny poziom. Ciekawi mnie czy dzieciaki z podstawówki nadal zajmują się takimi grami. Jeśli Wasza pociecha szuka fajnej gierki do zabicia czasu polecam tą stronę , jest wielki wybór gier, każdy znajdzie coś dla siebie.

Jak minął dzień ? 
Zgarnialiśmy liście sprzed sadku, zabawy na huśtawce i chodzenie po sadku. O ten sadek dbamy już tyle lat , ponieważ jest przed naszym domem. Jednak nie mamy go na  własność ..już niedługo :) Pogodynka dziś mnie zasmuciła pogorszeniem sie pogody, tyle rzeczy do zrobienia, grabienie w sadku, przyszykowanie ogrodu do sadzenia warzyw, ahh :) Jak patrze na te drzewka szkoda mi , gdy pomyślę ile z nich zlatuje jabłek, śliwek i wiśni, takie dobre kompoty i dżemy , mniam :) Coś za coś niestety. Dużo pracy dziś mieliśmy , do tego wiele przeróżnych zabaw z Buniem , ja już padam na twarz i idę spać. Wrzucam kilka zdjęć z dzisiaj. 3majcie sie :)





Kubuś na tle sadku, w którym będziemy budować dom. :)













7 komentarzy:

  1. Fajna ta działeczka. Swój to podstawa. Nie ma to jak mieszkać osobno niż rodzice ;-)

    www.zaraz-wracam.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że Kubuś też już zajmuje całą spacerówkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Na temat gier dla dzieci ludzie polemizują - ale osobiście nie znam takich rodziców, którzy nie dali dziecku w podstawówce chwili przed komputerem i gry. Takie teraz czasy, niestety...

    Pozdrawiam, MG

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy maluch. Karmik dla ptaków obledny - dzieło własne?
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń